söndag 5 maj 2013

Grubblerier och kissekattmys

Ett samtal från en kär vän skingrade mina tankar och redde ut en del trådar, hoppas det gjorde samma sak för dig <3! Gårdagen bjöd även på däcksbyte, skräp plockande, kratta och gungande i gungställningen, mellis ute med grannbarnen och det bästa av allt tror jag var trippen till vännerna på andra sidan stan med studsmatta, kattungar och lek! Vi vuxna fick surra och kaffe, ventilera högt och lågt- underbart! Jag känner mig lätt i sinnet idag trots nattens springande, fick avsluta dagen med ett ett läkarbesök då Grynet ramlade i badkaret och stämplade två fina hål i tungan, oliven har sovit dåligt med mardrömmar och Heddans tänder driver både henne och mig till sömnlösa nätter. Solen skiner just nu och det hoppas jag den fortsätter med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar