onsdag 10 februari 2010

Igår blev det hämtmat till middag.. M och K var här och förgyllde vår dag med lite lek! Tröttheten smyger sig på igen, börjar känna mig som innan jul då B var tvungen bli ledig där och då..inte bra. Det här funkar inte längre VI måste få sova (Liv och Jag). Somande i soffan igår men då sov dunet bara 30 minuter sen var hon igång igen och sen kan hon bara somna med bröstet i munnen..sen lirkade jag ur det men då somnade jag innan jag hann flytta över henne i hennes säng..när hon vaknar sen under natten så letar hon bara ett bröst suger tag och somnar om..Vad göra? Eller kommer detta lösa sig som det gjorde med viggo? Jag försöker samla kraft och ork i de små tingen i vardagen: hennas leenden och skratt, gurgel och sprattel! Viggo Piggos upptäckar glädje och "hyss" :) men det är ju bara livsuppehållande åtgärder jag behöver bot och bättring för att orka i det långa loppet.

Ljusen på bron fladdrar ännu för de som lämnade livet för tidigt.

Mina tulipaner är så vackra när de sträcker sig mot ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar