söndag 4 oktober 2009

längtar

tills B är hemma igen. Det är tungt att vara ensammen nu.. på tisdag går vi in i vecka 35,känner mig stor, klumpig å inte särskilt snygg.

Dagen har spenderats på kudde på golvet med en rejsande Igg runt i kring,tvingad emig själv att INTE plocka leksaker och INTE skura av golvet när han sov, och det verkar ju ge resultat den här vilan, inte lika mycket sammandragningar/förvärkar men de som kom ni ikväll gjorde riktigt ont. Mamma och bror kom med bullar och surrade bort en stund. S har skickat bild på lapptäcket som tar form till bebis i magen!!! SÅÅÅ FINT!! LOVE YOU vännen!

Det snöar ute det gör en lite lycklig i alla fall, men jag ska nog ta och mysa ner mig med täcken å filtar i sängen, önska att B låg bredvid och försöka att inte gråta (fy varför ska man vara såå känslig..)

Vissa dar bara är så här, i morgon kan jag lika gärna känna mig skitsnygg och hela världen ligger framför mina fötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar